Klanten over Flexdata

/Klanten over Flexdata
Klanten over Flexdata2017-05-19T17:51:34+00:00
De software is onmisbaar. Zeker in een situatie die wij hebben met alle disciplines in huis, moet je zorgen dat je een softwarepakket hebt dat op alle facetten van ons vak aansluit. Dat hebben wij gevonden in Salusys van Flexdata. Daar zijn wij razend enthousiast over. Ik adviseer het altijd aan andere collega’s.
Maurice van Hoften, Mondzorg Heuvelland
Zoals zovelen kunnen ook wij niet meer zonder computers in de praktijk. Al onze drie locaties (Veendam, Groningen en Oude Pekela) staan continu met elkaar in verbinding, zodat we te allen tijde de juiste gegevens bij de hand hebben. Flexdata is al ruim 20 jaar een betrouwbare partner die onze hard- en software verzorgt.
Suzanne van Tongeren-Toren, Tandprothetische Praktijk Toren
Als ik bedenk hoe complex de tarievenstructuur van de zorgverzekeraar is en hoe makkelijk ik kan declareren naaar de zorgverzekeraar, dan is dat gewoon feest.
Johan Chrispijn,, Tandprothetische Praktijk Chrispijn
“Ik maak al jaren gebruik van de software van Flexdata. Zij zijn dé specialist en met de vele functies die in Salusys aanwezig zijn ben ik van alle gemakken voorzien. De helpdesk ondersteunt zowel technisch als inhoudelijk bij de automatisering van mijn praktijk. Flexdata heeft de continuïteit van mijn essentiële bedrijfsprocessen altijd voorop gesteld. Met name hun ondersteuning op het gebied van de Vrije Tarieven heeft mijn vertrouwen in Flexdata meer dan bewezen.”
Hans Ipenburg

“IT als kerntaak van het ondernemen”

 bouwe-bolger“Met de keuze voor Salusys heeft ons bedrijf 4Dental een ERP-systeem tot haar beschikking gekregen die het mogelijk heeft gemaakt om IT tot een pijler van het ondernemen te maken`’, vertelt Bouwe Bölger, algemeen directeur van 4Dental. “Wij zien dat wereldwijd ook binnen het midden- en kleinbedrijf de aandacht op het gebied van IT en de inzet daarvan, van ondersteunende taken verschuift tot een kerntaak van het ondernemen. Doordat wij Salusys in gebruik hebben genomen, kunnen wij veel van onze bedrijfsprocessen verder optimaliseren, hetgeen niet alleen 4Dental maar ook onze klanten ten goede komt.”

Er is veel data beschikbaar gekomen waardoor wij als management gefundeerde en koersbepalende beslissingen kunnen nemen en onderbouwen, kwaliteitstrajecten kunnen monitoren en daar waar nodig doelgerichte efficiëntieslagen kunnen doorvoeren. Het is nu mogelijk geworden om de bedrijfsprocessen te harmoniseren, overbodige administratieve werkzaamheden te elimineren en het management te voorzien van alle benodigde informatie over het productieproces en de financiën. Ook kunnen wij onze klanten voorzien van de benodigde informatie over de opdrachten die wij hebben ontvangen. Op die manier kunnen wij de individuele wensen van de tandartsen ook in de administratieve afhandeling ondersteunen.”

4Dental is een grote keten in de tandtechniek. Bölger: “Centrale ketenautomatisering is een ontwikkeling die ons in staat stelt om nu en in de toekomst vooruit te kunnen blijven lopen in ondersteuning van onze klanten en het leveren van kwaliteitsproducten voor de tandheelkundige specialist.”